Według mojej opinii Google Adsense godne jest polecenia i warto mu poświęcić trochę więcej czasu. Nie jest to maszynka, która sama zarobi mnóstwo pieniędzy ale daje nam taką możliwość.
Ja traktuję Google Adsense bardzo poważnie ponieważ regularnie i w terminie dostaje od nich przelewy. Z racji iż mają stosunkowo wysoki próg wypłaty 70 Euro to jak już jest przelew to i kwota konkretna. Oczywiście kwota jest automatycznie przeliczana i w postaci złotówek trafia na moje konto.
Jeżeli ten system traktuje się poważnie i nie szuka się obejść przepisów to da on zarobić.
Moja opinia a Google Adsense jest jednoznaczna i pozytywna. POLECAM z pełną świadomością.
Bardzo ważne jest to na co Google Adsense zwraca uwagę: czyli ilość jednostek reklamowych umieszczonych na stronie (nie więcej niż 3), zgodność tematyki z tematami dozwolonymi i nie blokowanymi przez Adsense, wyraźne zaznaczenie na stronie iż są to reklamy Google Adsense, a dzięki temu unikniemy wielu kłopotów i nieporozumień.
Mogę wam doradzić jak zoptymalizować jednostki reklamowe aby generowały większe dochody za każde kliknięcie:
Nie dawajcie zbyt wiele reklam w jednostce reklamowej (tak zwanym baksie) !
Jeżeli w boksie reklamowym który umieszczamy na naszej stronie znajduje się miejsce na 6 reklam to stawka za kliknięcie będzie niższa niż gdyby tam było miejsce tylko na 2 reklamy. Wynika to z faktu iż w Google Adsense trwa licytacja reklam które walczą o wyświetlenie na Twojej stronie. Jeżeli miejsca będzie na 2 reklamy to te potencjalnie 6 reklam będzie licytowało pobijając stawkę za kliknięcie do momentu aż 4 najtańsze odpadną. A jak dacie miejsce na 6 reklam to licytacja będzie mało skuteczna dla was ponieważ kwota wylicytowana za kliknięcie będzie niska.
7 komentarzy
Dobrze jest też pamiętać, by najczęściej klikana reklama znajdowała się w kodzie strony jako pierwsza.
to prawda ! cenna uwaga warta zapamiętania !
Jeżeli będzie więcej jednostek reklamowych niż 3, to nadmiar po prostu się nie wyświetli. Trzeba to jasno powiedzieć.
to fakt i oczywista prawda 🙂
Nie do końca się zgadzam, że najbardziej klikalna reklama powinna być na początku w kodzie strony. Wszystko wg mnie zależy od typu strony. Jeśli strona jest do czytania,odwiedzający zainteresuje się najpierw treścią, doczyta do końca i ujrzy reklamę. Ale ta z początku już zniknie z pola widzenia, jeśli tekst jest długi. Na początku kodu strony może być lepsza, jeśli strona jest obrazkowa, z założenia bardziej do oglądania. A przede wszystkim, jeśli ma krótki pasek przewijania, czyli mało treści i początek strony zawsze jest widoczny.
to prawda ! każdy wpis czy artykuł wymaga indywidualnego podejścia a wyczucia co jest najlepsze nauczymy się z czasem 🙂
Misiek, pomyliłes poczetek kodu strony z górą strony.
To badzo czesta pomyłka. Reklama ktora wyswietla sie na samej górze strony wxale nie musi być jako pierwsza w kodzie. Jezeli się dobrze wczytasz w zalecenia to doczytasz że google samo wskazuje na to by najlepsza jednostka byla pierwsza w kodzie strony. Jezeli znasz CSS to kluczem do zrozumienia co ma na mysli Google jest pozycjonowanie absolutne.
Pozdrawiam
M;-)